Common Rail Diesel System Clean & Protect

Duga funkcionalna sigurnost kroz profesionalno održavanje.

Visoko razvijena tehnologija ubrizgavanja također zahtijeva redovito održavanje kako bi se spriječili prerani kvarovi sustava.

Današnje uobičajene mlaznice za ubrizgavanje odrađuju nekoliko procesa ubrizgavanja tijekom jednog ciklusa izgaranja. Gorivo se ubrizgava u komoru za izgaranje pri tlakovima do 2.000 bara kroz otvore mlaznica za ubrizgavanje, koje su veličine samo 1 mikrometar. S jedne strane, to rezultira znatnim prednostima, kao što su manja potrošnja goriva, niže emisije i bolje ponašanje u vožnji. S druge strane, to također znači mnogo veću osjetljivost na trošenje, a time i kvar ili čak kolaps cijelog sustava.

Koji su razlozi kvara uobičajenih common rail mlaznica?

Mlaznice za ubrizgavanje u osnovi su dizajnirane da traju. No, napredak u tehnologiji ubrizgavanja znači da su i one sklonije trošenju.

Injektor lijevo: učinkovit uzorak raspršivanja Desno: loš uzorak raspršivanja zbog začepljene glave raspršivanja

Otvori mlaznica, s tolerancijom odstupanja širine ljudske kose, mogu se začepitičesticama prljavštinei tako uzrokovati znatna oštećenja. Korodirane metalne površine, uzrokovanevodom u gorivu, mogu suziti otvore mlaznica za ubrizgavanje i, u najgorem slučaju, čak ih i potpuno zatvoriti.  Naslage čađe, poznato i kaokoksiranje, također se mogu hvatati na igale u mlaznicama za ubrizgavanje i tako negativno utjecati na količinu ubrizgavanja, uzorak ubrizgavanja i vrijeme ubrizgavanja.

Koji su znakovi neispravnih mlaznica za ubrizgavanje (injektora)?

Najčešći uzrok neispravnog procesa ubrizgavanja u komoru za izgaranje je istrošena ili čak neispravna mlaznica za ubrizgavanje. To se često očituje kao:

  • grubi prazni hod
  • Kuckanje motora
  • Zatajenje motora
  • prekomjerna potrošnja goriva
  • povećane emisije plinova

Pravilno održavanje često može spriječiti ove probleme i izbjeći skupe popravke.

Situacija je drugačija u slučaju mehaničkih komplikacija ili kvarova, koje često rezultiraju paljenjem lampice motora, curenjem goriva iz mlaznica za ubrizgavanje ili nekontroliranim prenaponima snage. U većini slučajeva, jedina stvar koja ovdje pomaže je zamjena zahvaćenih dijelova.

Savjet: Mehanički kvarovi mogu se spriječiti i profesionalnim održavanjem!

Preporučujemo da dodate našCommon Rail Diesel System Clean & Protectu dizelsko gorivo neposredno prije punjenja goriva. Učinak je nekoliko puta potvrdila TÜV certifikacijska kuća, s kojom možemo ponuditi profesionalno neovisno testirano rješenje protiv oštećivanja i trošenja na common rail motorima.

Naš nepobjedivi dvojac za zimu:Common Rail Diesel System CleaneriDiesel Conditioner

Diesel Conditioner – visoko učinkovito sredstvo za poboljšanje protoka dizel goriva na niskim temperaturama.

Veliki nedostatak ekonomičnog dizelskog motora u usporedbi s benzinskim motorima.

Ekonomični dizel doseže svoje fizičke granice, osobito na niskim temperaturama. Parafin sadržan u dizelu stvrdnjava se i uzrokuje geliranje cjelokupnog goriva. Povećava se rizik da se kristalizirani dizel više ne može pumpati. Dovodi, filtri i pumpa za gorivo mogu se začepiti, što u najgorem slučaju sprječava dizel da dođe do motora. Motor se sprema startati!

Pokvareno vozilo zbog začepljenih dizelskih vodova i filtera.

Obično regionalno dostupan zimski dizel (ako je dostupan) sprječava zamrzavanje putem aditiva u gorivu. Međutim, ako to nije dostupno ili ako se vozilo ili jedinica ugase tijekom zime, pomaže naša zaštita od smrzavanja, što jamči sigurnost do -33°C. Jednostavno stavite ovo u spremnik za gorivo prije punjenja goriva.

Oprez: Parafin koji se već kristalizirao / gelirao može se ponovno otopiti samo zagrijavanjem na oko 40°C!

Kontakti

PENA AUTOKOZMETIKA d.o.o.

Gospodarska 8

10451 Pisarovina

Telefon: 

+385 (0)1 3375-719

E-mail: 

pena@pena.hr

OIB: 

27073808980


Copyright © PENA Autokozmetika d.o.o. Sva prava pridržana.