Kad god se vozilo vozi, pumpa za gorivo šalje gorivo u motor kako bi došlo do procesa izgaranja. Sav višak goriva vraća se u spremnik putem povratne linije. Gorivo se dobiva iz sirove nafte postupkom destilacije. To stvara hlapljive organske spojeve koji isparavaju na sobnoj temperaturi i lijepe se za metalne površine kao smeđi, ljepljivi ostaci. Oni se lako mogu prepoznati gledanjem pretočnog pištolja za punjenje goriva.
Ti takozvani ostaci gume, smole i laka mogu se naći u cijelom sustavu goriva i uzrokovati sužavanje presjeka cijevi i u konačnici više se ne mogu postići potrebne brzine protoka.
To dovodi do sljedećih problema:
• Smanjene performanse pri tegljenju ili vožnji uzbrdo.
• Grubo pokretanje i grubi prazni hod.
• Sporo ubrzanje ili loš odziv motora.
• Potpuni kvar motora.
• Prljavi ili blokirani injektori mogu uzrokovati otežano paljenje.
• Vozilo trza i trese se na semaforima ili tijekom prometnih gužvi.
U najgorem slučaju, vozilo se više ne može pokrenuti.
Dodatna prepreka ugađenom radu motora je kondenzacija. Kada upravljate vozilom, razina goriva u spremniku se smanjuje. Svježi zrak se usisava kako bi se omogućilo izjednačavanje tlaka u sustavu. Ovisno o vremenskim uvjetima, postoji veća ili manja količina vlage u zraku, koja se kondenzira zbog blagih temperaturnih razlika (dan / noć). Tako se u spremniku za gorivo formiraju naslage vode koje se šire po cijelom sustavu putem pumpe za gorivo.
Rezultati su:
Budući da voda nema svojstva podmazivanja, povećano je trošenje na svim dijelovima zbog nedovoljnog podmazivanja.
• Mlaznice (injektori) se mogu početi lijepiti.
• Motor radi grubo.
• Problematična pumpa za gorivo.
Uvođenjem bezolovnog goriva olovo je zamijenjeno alkoholom. To se također naziva alkoholnim gorivima. Budući da je alkohol higroskopan, naslage vode u spremniku uklanjaju alkohol iz goriva, uzrokujući da gorivo izgubi otpornost na „kuckanje“ motora. Kemijska reakcija između vode i goriva tako stvara agresivnu smjesu vode i goriva.
Stručnjaci upozoravaju na oštećenja komponenti izrađenih od aluminija, s povećanom mješavinom vode i alkohola (također kada se koriste E10 goriva). U konačnici, to je zbog korozivnog učinka agresivnog alkohola u vodenoj smjesi, kao i bioetanola. To također dovodi do povećanog trošenja ventila i sjedišta ventila. Učinak na plastifikatore u gumenim i plastičnim dijelovima također može dovesti do poroznih i lomljivih komponenti.
Dugoročno gledano, bit će pritužbi kupaca na performanse motora. Servis pokušava pronaći grešku i počinje zamjenjivati dijelove. Međutim, budući da su uzrok i naslage oksidiranog goriva u sustavu goriva i agresivna mješavina alkohola i vode, kupac će se vratiti u servis nezadovoljan jer pravi problem nije riješen. Postoje visoki troškovi i dugotrajna pretraživanja povezana s ovom pogreškom.
SFuel System Cleaner čistačem sustava goriva, svi ti problemi su stvar prošlosti. Čistač sustava goriva veže vodu i gorivo u stabilnu i visoko podmazujuću emulziju. Voda gori kao normalno gorivo. Osim toga, proizvod otapa sve ostatke gume, smole i laka u cijelom sustavu na molekularno fin način tako da se sigurno uklanjaju tijekom izgaranja. Sustav goriva optimalno je podmazan, osigurane su specifikacije protoka goriva specifične za proizvođača, a mlaznice za ubrizgavanje rade kao nove.
Proizvod se jednostavno dodaje u sustav goriva svakih 10.000 km. Jedna bočica sadrži 300 ml i dovoljna je za do 80 litara goriva. Ovaj proizvod je uspješno testiran na učinkovitost od straneTÜVcertifikacijske kuće. Osim toga, ispitivanja koja provode akreditirane neovisne institucije pokazala su da je naš proizvod u potpunosti kompatibilan sa svim komponentama i načinima rada u sustavu goriva.