Hladnjak rashladne tekućine (antifriza) na automobilu igra ključnu ulogu u regulaciji temperature motora kako bi održao optimalne uvjete rada. Hladnjak ima zadatak sniziti visoku temperaturu koja se generira prilikom sagorijevanja goriva u motoru. Tijekom vožnje, rashladna tekućina prolazi kroz motor, apsorbira toplinu, a zatim se usmjerava kroz hladnjak kako bi se rashladila prije nego što […]
Svaki vozač želi da njihovo vozilo ostane u vrhunskom stanju kako bi se osigurala dugotrajnost, optimalne performanse i što manji troškovi održavanja. Međutim, unatoč redovitom održavanju, automobili i kamioni podložni su postupnom onečišćenju i taloženju gareži, čađe i smola unutar svojih motora i sustava goriva. To može uzrokovati smanjenje snage, povećanu potrošnju goriva i štetne […]
Pogotovo kod starijih vozila, mehaničari brzo odustaju čim troškovi popravka dosegnu samu vrijednost vozila. Ali postoji i drugi način! Dennis Popken (Sales Manager Germany – North) ponovno je imao vrlo zanimljiv slučaj na svojoj dizalici na jednoj od svojih posljednjih demonstracija u servisu. Pacijent je bio VW Polo 6N, izgrađen 1998. godine s 208.000 Tkm […]
Zadaci koje hladnjak danas mora ispuniti postaju sve veći i veći: smanjenje obujma, smanjenje težine i maksimalna željena učinkovitost znače da sve manje i lakše pumpe rashladnog sredstva moraju odvoditi velike količine topline. U motoru s unutarnjim izgaranjem veliki dio energije sadržane u gorivu pretvara se u toplinu. To se mora učinkovito prenijeti na okoliš, […]
Čistač uljnog sustava OIL SYSTEM CLEANER bio je prvi proizvod za čišćenje uljnog sustava i sustava podmazivanja u Njemačkoj koji je TÜV certifikacijska kuća testirala na učinkovitost! Tako jeOIL SYSTEM CLEANER bio i jest i pionir i tržišni lider na ovom području. To potvrđuje i svakodnevna upotrebaOIL SYSTEM CLEANERA u specijalističkim radionicama u više od […]
Učinkovito, brzo, preventivno – sredstvo za čišćenje visokih performansi za cijeli ispušni sustav (lambda sonda, katalizator, turbo punjač, EGR ventil itd.) Proizvod je prvi put lansiran na međunarodno tržište 2014. godine i posebno je razvijen kako bi njegovo djelovanje počelo tek tijekom i nakon izgaranja. Za optimalno izgaranje današnjih goriva, u dizelskim i benzinskim motorima, […]
Filtar dizelskih čestica izložen je mnogim opterećenjima u svakodnevnom životu. Regeneracija je posebno otežana vožnjom na kratke udaljenosti ili učestalim zaustavljanjem i kretanjem u gradskom prometu. Dizelski filter krutih čestica (DPF) ugrađen je u svako moderno vozilo kako bi se osigurala usklađenost sa strogim emisijskim standardima za dizelska vozila. Time se čisti ispušni plin od […]
Kad god se vozilo vozi, pumpa za gorivo šalje gorivo u motor kako bi došlo do procesa izgaranja. Sav višak goriva vraća se u spremnik putem povratne linije. Gorivo se dobiva iz sirove nafte postupkom destilacije. To stvara hlapljive organske spojeve koji isparavaju na sobnoj temperaturi i lijepe se za metalne površine kao smeđi, ljepljivi […]
Motorno ulje se također smatra krvlju motora. Prvenstveno je odgovoran za podmazivanje, hlađenje i čišćenje cijelog uljnog kruga. Motor se sastoji od brojnih pokretnih metalnih dijelova koji se stalno taru jedan o drugi. To zahtijeva mazivo koje smanjuje ovo trenje i tako pomaže u zaštiti motora od oštećenja i trošenja. Također hladi komponente kao što […]
Duga funkcionalna sigurnost kroz profesionalno održavanje. Visoko razvijena tehnologija ubrizgavanja također zahtijeva redovito održavanje kako bi se spriječili prerani kvarovi sustava. Današnje uobičajene mlaznice za ubrizgavanje odrađuju nekoliko procesa ubrizgavanja tijekom jednog ciklusa izgaranja. Gorivo se ubrizgava u komoru za izgaranje pri tlakovima do 2.000 bara kroz otvore mlaznica za ubrizgavanje, koje su veličine samo […]
Drži ulazne ventile, mlaznice za ubrizgavanje (injektore) i komore za izgaranje bez naslaga čađe i gareži i istovremeno štiti sve metalne površine od korozije Nepovoljni čimbenici kao što su kratke vožnje, produženi servisni intervali i redovita uporaba standardnih goriva (benzin RON <95 i dizelski CN <55) mogu negativno utjecati na motor i sustav goriva. Oni […]